20% SLEVA NA NOVOU KOLEKCI JARO 2020

NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY TÝKAJÍCÍ SE NAŠEHO PROVOZU V TÉTO MIMOŘÁDNÉ SITUACI

OBECNÉ INFORMACE V DOBĚ OPATŘENÍ PROTI KORONAVIRU COVID-19

Stále fungujeme v plném nasazení, vyjma z nařízení vlády uzavřených značkových prodejen. Objednávky z e-shopu přijímáme, zpracováváme a odesíláme v normálním režimu. Dochází pouze k drobným zpožděním ve zpracování a v dopravě. Vaše zdraví a bezpečnost jsou pro nás v NORDBLANC největší prioritou. V našem skladu dodržujeme úředně předepsané zdravotní a hygienické normy, jakož i bezpečnostní opatření. Takže si můžete bez obav objednat.

DOPORUČENÍ OHLEDNĚ PLATEB

Tuto chvíli je sice stále možnost platit na dobírku, ale doporučujeme, abyste pokud možno hradili za objednávky kartou předem nebo přes Paypal. Kurýrní služba nás žádá o snížení plateb dobírkou ze zdravotně bezpečnostních důvodů jejich zaměstnanců/kurýrů.

POKUD OBJEDNÁM Z VAŠEHO ESHOPU, BUDE MI ZÁSILKA DORUČENA?

Ano, objednávky zpracováváme a odesíláme, jak nejrychleji to jde.

MOHU ZMĚNIT ADRESU DORUČENÍ ZÁSILKY?

Ano, změnu je možno provést před odesláním zásilky na naší zákaznické lince +420 234 714 643. V případě, že zásilka již byla odeslána, vyžádejte si přesměrování u kurýra, který bude zásilku doručovat.

CO MÁM UDĚLAT, POKUD CHCI ZRUŠIT OBJEDNÁVKU?

Co nejdříve nám napište email na info@nordblanc-obchod.cz nebo zavolejte na naší zákaznickou infolinku +420 234 714 643.

MUSÍM PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ DODRŽET LHŮTU 30ti DNŮ, POKUD SE MI NECHCE NEBO NEMŮŽU ZE ZDRAVOTNÍCH DŮVODŮ CHODIT NA POŠTU?

Nemusíte dodržet lhůtu 30 dní. Akceptujeme vratky do 90ti dnů na zboží koupené od 15.2.2020. Více informací k vracení zboží ZDE.

DO KDY MI VRÁTÍTE PENÍZE ZA ZRUŠENOU OBJEDNÁVKU, VRÁCENÉ ZBOŽÍ NEBO REKLAMACE?

Zpracování vráceného zboží funguje s mírným zpožděním kvůli omezení provozu na vratkovém oddělení. Peníze vám budou vráceny bez zbytečného prodlení stejným způsobem, jakým jste objednávku hradili. V případě, že jste hradili dobírkou, peníze budou vráceny převodem na účet.

CO MÁM DĚLAT, KDYŽ CHCI ZBOŽÍ REKLAMOVAT A KOUPIL(A) JSEM SI HO NA E-SHOPU?

Reklamace bude zpracována nejpozději v zákonem stanoveném termínu. Více informací ZDE. Reklamaci pošlete s kopií dokladu o nákupu a popisem závady na adresu:

NORDBLANC - OBCHOD
Soběslavská 2861
390 02  Tábor

CO MÁM DĚLAT, KDYŽ CHCI ZBOŽÍ REKLAMOVAT A KOUPIL(A) JSEM SI HO VE ZNAČKOVÉ PRODEJNĚ?

Reklamaci zboží koupeného ve značkové prodejně pro vás v rámci e-shopu zpracujeme. Více informací ZDE. Reklamaci pošlete s kopií dokladu o nákupu a popisem závady na adresu:

NORDBLANC - OBCHOD
Soběslavská 2861
390 02  Tábor

JAK DLOUHO BUDOU ZAVŘENÉ ZNAČKOVÉ PRODEJNY?

Značkové prodejny budou zavřené dočasně, dokud úřady nepovolí jejich znovuotevření.

MÁM DÁRKOVÝ POUKAZ NA NÁKUP VE ZNAČKOVÝCH PRODEJNÁCH, MŮŽU HO VYUŽÍT I NA E-SHOPU?

Takový poukaz uplatnit na e-shopu nelze. Ovšem jejich platnosti budou prodlouženy tak, abyste je po znovuotevření značkových prodejen mohli bez problémů uplatnit.