Group 23Fill 298Fill 298Fill 298 credit-card 6A17E06C-0A5B-4E4C-AAEB-9E6D242B3D76 Created with sketchtool. - + Group 2 Created with Sketch. application-form Created with Sketch. Group 10 Created with Sketch.

Reklamace a vratky

Pokud zboží nesedí, rádi Vám ho vyměníme!

JAK POSTUPOVAT PŘI VÝMĚNĚ NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ?

Postup při výměně / vrácení zboží do 30 dnů

1. Vyplňte předtištěný formulář pro vrácení, který vám přišel v balíku společně s fakturou za objednávku. Jestli se Vám formulář někam zatoulal, nic se neděje, ZDE si ho můžete stáhnout a vytisknout znovu.

2. Zboží, které chcete vracet, vložte nepoužité do původního obalu spolu s vyplněným formulářem.

3. Snažte se krabici zabalit tak, aby při přepravě nedošlo k jejímu poškození nebo poškození jejího obsahu. Nejvíce se na to hodí bublinková fólie, balicí papír nebo větší krabice, ale službu udělá i pevnější igelitka. Hlavně nepřelepujte originální krabici od bot, kterou byste tím znehodnotili!

4. Zabalené zboží odešlete do našeho skladu na adresu:

NORDBLANC - OBCHOD
NORD E-COM / IMORTEX s.r.o.
Komerční 466
251 01 Nupaky

V žádném případě neposílejte zboží na dobírku! Taková zásilka nebude převzata a Váš požadavek nemůže být vyřízen. Zásilku je možné poslat jakoukoliv přepravní službou s doručením na naší adresu (ne na výdejní místo). V případě České pošty doporučujeme zásilku zaslat doporučeně a zároveň ji pojistit ve výši ceny zboží. Jedná se o službu, kterou Vám nabídne pošta při odesílání balíku. V případě, že by se při přepravě s balíčkem cokoliv stalo, po doložení podacího lístku dostanete své peníze zpět.

Po přijetí zboží provedeme jeho kontrolu, a co nejdříve Vás budeme emailem informovat o předpokládaném termínu vyřízení, stejně jako o odeslání zboží zpět k Vám.

Doba výměny zboží je závislá na momentálních skladových zásobách, ale máme-li zboží skladem, požadovanou velikost Vám samozřejmě zašleme obratem.

JAKÉ JSOU PODMÍNKY, ABY BYLO MOŽNÉ ZBOŽÍ VYMĚNIT NEBO VRÁTIT?

1. Zboží je nutné vrátit do 30 dnů od jeho převzetí.

2. Zboží musí být nenošené a vhodné k dalšímu prodeji.

3. Zboží musí být zabaleno do původního obalu, který nesmí být znehodnocen. Vadí jakékoliv použití lepicí pásky, nápisy, nálepky, otvory, znečištění, mastnota, vlhkost apod.

4. Zboží zkoušejte pouze v čistém a suchém interiéru, protože Váš požadavek na reklamaci či vrácení zboží může být kladně vyřízen pouze v případě, že Vámi zaslané zboží bude čisté, nepoškozené, nevyprané, suché a s originálními visačkami.

5. Zakoupenou obuv zkoušejte pouze na čistém a suchém povrchu, například doma na koberci, pokojové dlažbě apod. Pokud se rozhodnete boty vrátit či reklamovat a podrážky budou vykazovat známky nošení a (byť lehkého) opotřebení, nemůže být Vaše žádost uznána. Krabice od bot je součástí výrobku a v případě vrácení či výměny zboží musí být odeslána s obuví uvnitř a v perfektním stavu.

6. Bude-li v průběhu vyřizování vrácení zboží zjištěno, že je zboží poškozeno způsobem, jaký nemohl nastat při jeho výrobě (škrábance, skvrny, utrhaná poutka zipů, apod.), je nutné brát na vědomí, že Vám bude zboží vráceno zpět na Vaše náklady.

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ?

Než se rozhodnete zboží reklamovat, přečtěte si prosím náš reklamační řád. Najdete v něm všechny informace pro reklamaci zboží a také jsou v něm uvedena veškerá práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

Postup při reklamaci zboží

1. Reklamované zboží řádně vyperte a zbavte všech nečistot.

2. Očistěné reklamované zboží řádně zabalte tak, aby nemohlo dojít k poškození během přepravy. K reklamovanému zboží přiložte kopii faktury, popis závady, která je důvodem reklamace a Vaše kontaktní údaje (e-mail, telefonní číslo), na kterých Vás budeme moci informovat o příjmu a vyřízení reklamace. Nezapomeňte uvést Váš požadovaný způsob vyřízení např. oprava, výměna zboží, vrácení peněz. Přičemž oprava zboží je automaticky dána, pokud je závada odstranitelná. Nebude-li uveden požadovaný způsob vyřízení, vyhrazujeme si právo na odstranění vady přednostně opravou (odstranitelná závada) či výměnou zboží (neodstranitelná závada) nebo vrácením peněz (není-li možná ani jedna z předchozích variant).

3. Reklamované zboží odešlete na adresu: NORDBLANC – OBCHOD, Třebízského 1870, 390 02 Tábor. Doporučujeme zásilku pojistit ve výši hodnoty zboží. V žádném případě neposílejte zboží na dobírku!

Jakmile obdržíme reklamované zboží, informujeme Vás e-mailem a začíná běžet lhůta 30 dnů pro vyřízení reklamace (případně po dohodě lhůta delší). O způsobu vyřízení reklamace Vás budeme taktéž informovat e-mailem nebo telefonicky.

Hlavní zásady reklamace

1. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile byla vada zjištěna při včasné prohlídce a dostatečné péči. Nebude-li vada oznámena ihned a výrobek bude dále používán, může dojít k znehodnocení zboží, což může být důvodem pro zamítnutí reklamace.

2. Reklamaci můžete uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží.

3. Reklamaci lze uplatnit, pokud výrobek nemá takové vlastnosti, které prodávající uvedl nebo zboží neodpovídá jakostí či provedením.

4. V případě, že kupující zjistí vadu již při převzetí zboží, je povinen to prodávajícímu oznámit bez zbytečného odkladu.

5. Prodávající nenese odpovědnost za vadu odpovídající opotřebení zboží způsobenou jeho obvyklým užíváním ani za vadu vzniklou v důsledku nedodržení pokynů uvedených v návodu k údržbě daného zboží, zejména dojde-li k poškození věci např. praním s nesprávně nastavenou teplotou, praním společně se zbožím jiné barvy či praním v automatické pračce v případě zboží, které lze prát pouze ručně, chemickým čištěním či žehlením v případě zboží, které chemicky čistit či žehlit nelze atp.

6. K řádnému vyřízení reklamace je potřeba prokázat, že zboží bylo zakoupeno od prodávajícího a dosud neuplynula lhůta na uplatnění reklamace. Zboží předané k posouzení v rámci reklamace musí být čisté, vyprané, zbavené všech nečistot, musí splňovat předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení a zajištěné proti poškození během přepravy.

7. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění, pokud nebude se zákazníkem dohodnuta lhůta delší.

8. Reklamaci zákazník uplatňuje na adrese NORDBLANC-OBCHOD, Třebízského 1870, 390 02 Tábor.